08.11.2018/13:10

Cedrob stawia na kaczkę

W związku z rosnącą sprzedażą gęsiny i generalnym wzrostem zainteresowania konsumentów kategorią mięs premium, rozszerzamy naszą ofertę o linię produktów z kaczki pod marką Kraina Kraka. Jednocześnie ruszamy z programem dla rolników „Kaczka 300” – mówi Olga Stryjewska, asystentka w dziale promocji i reklamy Cedrobu.

Program „Kaczka 300” ma wystartować na początku przyszłego roku. Jak tłumaczy Olga Stryjewska, głównym celem inicjatywy jest promowanie nowoczesnej produkcji kaczek w Polsce. – W ramach programu chcemy wspólnie z polskimi rolnikami wybudować 300 profesjonalnych budynków inwentarskich – kaczników, z możliwością wstawienia 12 000 szt. w każdym – komentuje przedstawicielka Cedrobu.

- Chcemy zaprosić do programu młodych polskich rolników, chcących rozwijać się w produkcji drobiarskiej, posiadających grunt rolny, na którym możliwe będzie postawienie kacznika. Program jest również skierowany do hodowców obecnie produkujących kaczki i gęsi, oraz innych hodowców i rolników chcących przekwalifikować się w tym kierunku – dodaje.

Rolnik lub hodowca, który przystąpi do programu „Kaczka 300” otrzyma pełną pomoc i wsparcie w uzyskaniu kredytu na budowę kacznika, a także wsparcie merytoryczne związane z hodowlą. – Ponadto gwarantujemy dostawy paszy oraz piskląt kaczych wylężonych w Polsce – wskazuje Stryjewska. - Wyprodukowany w ramach programu żywiec będzie ubijany w zakładach Grupy Cedrob – zaznacza.

Podkreśla ona również, że obecnie widoczne jest duże zainteresowanie sieci handlowych mięsami innymi niż wieprzowina.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.