16.03.2017 / 14:19
StoryEditor

Centra handlowe to już nie tylko miejsce na zakupy

Wizualizacja CH Tkalnia (mat. prasowe)
W 2016 r. na rynku handlowym przybyło 470 000 mkw. nowej powierzchni handlowej. Deweloperzy w tym roku również nie zwalniają tempa. W dobie konkurencyjności inwestorzy widząc zapotrzebowanie klientów, podczas planowania oferty stawiają nie tylko na funkcję podstawową centrum handlowego. Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową w celu wydłużenia czasu spędzane...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 13:00
StoryEditor
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Co o tym decyduje? [WYWIAD]
Zwiększenie sprzedaży dla pokolenia Z jest możliwe. Wywiad z Marcinem Piotrowskim z savi marketing

– Wszystkie brandy muszą mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest wejście na rynek nowego pokolenia. A to oznacza, że niejako na nowo muszą odnaleźć się w otoczeniu potrzeb konsumentów. Muszą także na nowo odnaleźć skuteczny sposób komunikowania się z tą grupą. Tak jak obecnie z pokoleniem Zetek – mówi Marcin Piotrowski z savi marketing

Z Marcinem Piotrowskim, Commercial Directorem w savi marketing, rozmawiamy o tym, jak skutecznie prowadzić kampanie marketingowe do pokolenia Z i w jaki sposób zwiększać spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 16:40
StoryEditor
Biedronka gotowa na wakacje! Całodobowe sklepy, rozszerzony asortyment, autobusy dowożące klientów...
Biedronka przygotowała się na wakacje (fot. mat. prasowe)

Biedronka nie pozwoli klientom zapomnieć o sobie nawet podczas wakacji. Dyskontowa sieć przygotowała szereg specjalnych rozwiązań, które mają napędzić sprzedaż w jej sklepach w trakcie letnich wypoczynków, zwłaszcza w nadmorskich miejscowościach. Sprawdź, co wymyśliła Biedronka.

- Letni wypoczynek to dla wielu naszych klientów wyjątkowy czas, na który czeka się przez cały rok. Dlatego jako sieć staramy się planować i wdrażać rozwiązania, które realnie u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 05:21