26.06.2019/15:24

Centrum handlowe Arkadia zniknie z Warszawy. Marka Westfield wchodzi do Polski

Koncern Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia markę Westfield w kontynentalnej Europie. Oznacza to rebranding należących do przedsiębiorstwa centrów handlowych, z warszawską Arkadią na czele.

Grupa Unibail-Rodamco-Westfield zdecydowała, że na razie zmieni nazwy dziesięciu centrów handlowych we Francji, Szwecji, Czechach i Polsce. W przypadku naszego kraju chodzi tylko o jeden obiekt - warszawską galerię Arkadia, która od września będzie nazywać się „Arkadia Westfield”. Nowy międzynarodowy szyld ma zwiastować m.in. podniesienie standardów jakościowych w obiekcie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alfons 27.06.2019

    Rzeczowy artykuł... trzy zdania na krzyż i kłamliwy tytuł. Brawo WH!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.