Ceny produktów zbożowych mocno w górę. Czy to sprawiło, że Polacy przerzucili się na makaron, ryż i kaszę marek własnych? [ANALIZA]
Spożycie ziemniaków w Polsce systematycznie spada. Konsumenci coraz częściej zastępują je makaronem i ryżem. Do łask wraca też kasza. – W każdej z tych trzech kategorii liderem pod względem sprzedaży są dyskonty – podkreśla w artykule dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Nikodem Pankowiak, analityk danych sprzedażowych w CMR. Przytoczone przez niego pokazują o ile wzrosła cena makaronu, ryżu i kaszy na przestrzeni roku. Dają też odpowiedź na pytanie czy w kategoriach tych obserwuje się masową migrację konsumentów do marek własnych oraz zjawisko downsizingu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5