15.09.2021 / 15:55
StoryEditor

Ceny żywności w sklepach nie interesują posłów PiS

Marek Suski, poseł PiS (fot. K.Białoskórski, Flickr, CC BY 2.0)
Galopujące ceny to temat numer jeden w branży FMCG, ale też w wielu polskich domach. U posła Marka Suskiego jak widać nie. Czołowy polityk obozu rządzącego nie wie ile kosztuje jeden z podstawowych produktów spożywczych. 

Poseł Prawa i Sprawiedliwości Marek Suski był dziś gościem radia Zet. W programie jeden ze słuchaczy zadał mu pytanie: Ile kosztuje kostka masła? Polityk nie był w stanie na n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 10:01
StoryEditor
Hiszpańska sieć handlowa weszła do Polski. Otworzyła dwa pierwsze sklepy
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)

Hiszpańska Miramira, która prowadzi już ponad 240 sklepów w 21 państwach, otworzyła dwie pierwsze placówki handlowe w Polsce. Sklepy tej marki ruszyły w Warszawie oraz Łodzi.

Pierwszy butik pod szyldem Miramira otwarty został już jakiś czas temu, bo w czerwcu 2025 r. - w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Drugi punkt ruszył we wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 10:32
StoryEditor
GUS publikuje wstępne dane o sprzedaży detalicznej w październiku. Jaka była dynamika rynku spożywczego?

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w październiku 2025 r. była wyższa niż przed rokiem o 5,4 proc. (wobec wzrostu o 1,3 proc. w październiku 2024 r.). W tym ujęciu na rynku spożywczym widać wyraźną stagnację.

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny w informacji sygnalnej, w porównaniu z wrześniem 2025 r. notowano wzrost sprzedaży detalicznej o 6,7 proc. W okresie styczeń-październik1 20...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 06:37