25.03.2020/20:10

Chata Polska rozpoczyna e-sprzedaż z dowozem do domu. Wdraża też inne środki bezpieczeństwa

Chata Polska, podobnie jak wiele innych sieci handlowych, wdraża dodatkowe środki bezpieczeństwa w reakcji na rozprzestrzeniającego się w Polsce koronawirusa. W wielu placówkach przy kasach i w niektórych sklepach na stoiskach mięsnych zamontowane zostały specjalne, zabezpieczające pleksi.

Sklepy polskiej sieci zwiększyły też częstotliwość dezynfekcji koszyków i wózków oraz innych elementów dotykowych. Ponadto wielu franczyzobiorców Chaty Polskiej zdecydowało się skrócić czas pracy sklepów. Pracownicy punktów handlowych są wyposażani przyłbice ochronne. Ponadto przy kasach i na dziele mięsnym pojawiły się specjalne oznaczenia podłogowe, przypominające o zachowaniu bezpiecznego odstępu co najmniej 1,5 metra między klientami.

- Od ponad tygodnia nadrzędnym i priorytetowym celem wszystkich sklepów Chaty Polskiej jest zadbanie o bezpieczeństwo klientów, pracowników oraz zapewnienie ciągłości dostaw. Wszystkie podjęte działania służą podniesieniu bezpieczeństwa zarówno pracownikom jak i klientom - podkreśla biuro prasowe sieci.

Klientom Chaty Polskiej o zasadach bezpieczeństwa przypominają plakaty widoczne w sklepach, a także spoty radiowe. Sieć informuje klientów o konieczności nakładania rękawiczek przy wybieraniu produktów piekarniczych czy owocowo – warzywnych.

Oprócz tego sklepy ograniczają liczbę klientów mogących przebywać w jednym czasie w placówce. Nowością jest także rozpoczęcie sprzedaży produktów online z dowozem do domu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.