Chata Polska rozpoczyna e-sprzedaż z dowozem do domu. Wdraża też inne środki bezpieczeństwa
Chata Polska, podobnie jak wiele innych sieci handlowych, wdraża dodatkowe środki bezpieczeństwa w reakcji na rozprzestrzeniającego się w Polsce koronawirusa. W wielu placówkach przy kasach i w niektórych sklepach na stoiskach mięsnych zamontowane zostały specjalne, zabezpieczające pleksi.
Sklepy polskiej sieci zwiększyły też częstotliwość dezynfekcji koszyków i wózków oraz innych elementów dotykowych. Ponadto wielu franczyzobiorców Chaty Polskiej zdecydowało się skrócić czas pracy sklepów. Pracownicy punktów handlowych są wyposażani przyłbice ochronne. Ponadto przy kasach i na dziele mięsnym pojawiły się specjalne oznaczenia podłogowe, przypominające o zachowaniu bezpiecznego odstępu co najmniej 1,5 metra między klientami.
- Od ponad tygodnia nadrzędnym i priorytetowym celem wszystkich sklepów Chaty Polskiej jest zadbanie o bezpieczeństwo klientów, pracowników oraz zapewnienie ciągłości dostaw. Wszystkie podjęte działania służą podniesieniu bezpieczeństwa zarówno pracownikom jak i klientom - podkreśla biuro prasowe sieci.
Klientom Chaty Polskiej o zasadach bezpieczeństwa przypominają plakaty widoczne w sklepach, a także spoty radiowe. Sieć informuje klientów o konieczności nakładania rękawiczek przy wybieraniu produktów piekarniczych czy owocowo – warzywnych.
Oprócz tego sklepy ograniczają liczbę klientów mogących przebywać w jednym czasie w placówce. Nowością jest także rozpoczęcie sprzedaży produktów online z dowozem do domu.
9