20.03.2021/22:28

Sztuczna inteligencja na zakupach. Chatboty zmieniają e-handel

Na świecie rośnie trend na handel konwersacyjny, gdzie sprzedający i kupujący łączą się za pośrednictwem aplikacji do przesyłania wiadomości. Firmy coraz częściej wykorzystują chatboty do natychmiastowej komunikacji z klientami i rozwiązywania ich problemów na wielu platformach. Te działające przez całą dobę boty wykorzystują elementy sztucznej inteligencji do określania preferencji klientów i tworzenia wartościowych, zindywidualizowanych zakupów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także