17.01.2020/12:20

Chcesz mieć sklep convenience? Makro podsuwa gotowe rozwiązania

Firma Makro Polska rozwija nowoczesne koncepty takie jak: Alkostrefa, kącik kawowy, strefa bistro, „food to go” – rozwiązania skrojone pod potrzeby sklepów spożywczych różnej wielkości i w różnych lokalizacjach, które pracują na zwiększenie wartości koszyka zakupowego, przyciągają nowych klientów oraz budują wizerunek sklepu spożywczego jako placówki convenience.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.