06.04.2017/09:00

Ciasta pakowane DAN CAKE dają zarobić przed Wielkanocą

Rosnące tempo życia i bogaty wybór rynkowej doskonałej jakości gotowych wyrobów piekarniczych sprawiają, że przybywa konsumentów sięgających po pakowane ciasta. Jak zmaksymalizować zyski ze sprzedaży tej kategorii w okresie świątecznym?

Pakowane produkty piekarnicze, np. te będące częścią oferty wielkanocnej firmy Dan Cake Polonia, są kupowane przez konsumentów szukających wygodnych rozwiązań. Ciasto znajduje się w opakowaniu chroniącym zawartość i nie ustępuje smakiem i jakością świeżym produktom z piekarni. Z uwagi na dostęp do najbardziej nowoczesnych technologii, ciasta Dan Cake mają zawsze tę samą, powtarzalną jakość i smak, a także nie zawierają żadnych konserwantów. Dla klientów, szczególnie w okresie świątecznym, który sprzyja spotkaniom towarzyskim, liczy się bowiem, by ciasto miało smakowity, foremny i estetyczny wygląd, dzięki czemu efektownie prezentuje się na świątecznym stole. W przypadku ciast zdobionych cukrem pudrem wyrób powinien być ponadto posypany obficie i równomiernie. Konsumenci kupujący pakowane ciasta marki Dan Cake cenią sobie też, że dzięki transparentnemu opakowaniu widać dokładnie zawartość. Mogą się zatem upewnić, czy produkt spełnia ich oczekiwania.

Świeżość bez konserwantów

Ważnym atutem ciast pakowanych jest to, że nawet przez kilkanaście dni zachowują świeżość, pozostając puszyste i lekko wilgotne. To również łączy się z wygodą, ponieważ można ich kupić więcej i trzymać w domu na zapas, np. na wypadek niezapowiedzianej wizyty gości. Należy przy tym zaznaczyć, że choć ciasta konfekcjonowane przedsiębiorstwa Dan Cake Polonia mają dłuższe terminy przydatności niż tradycyjne wyroby cukiernicze, ich skład jest naturalny i wolny od konserwantów oraz tłuszczów utwardzonych. Ma to związek z supernowoczesnymi metodami, którymi dysponuje producent. Firma zainwestowała m.in. w komorę do pakowania „Clean Room”, dzięki czemu skład wielu produkowanych przez nią wyrobów sprowadza się do mąki, drożdży, jajek i cukru.Co więcej, dzięki przejrzystej informacji na temat składu, którą producent podaje na opakowaniach, coraz więcej konsumentów ma świadomość, że wysokiej jakości markowe ciasta pakowane są wolne od niepożądanych składników. To bardzo istotne, ponieważ z badań konsumenckich przeprowadzonych na zlecenie spółki Dan Cake Polonia wynika, że zdaniem kupujących ciasta powinny mieć skład bez zbędnych polepszaczy i dodatków

Kategoria z potencjałem

To wszystko sprawia, że eksperci rysują przed kategorią ciast pakowanych perspektywę stabilnego wzrostu. Z analizy przygotowanej na zlecenie firmy Dan Cake Polonia, która jest liderem rynku markowych ciast pakowanych (zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży), wynika, że w latach 2015­-2020 rynek ten będzie rósł w tempie 2,1 proc., czyli jego dynamika będzie większa niż takich kategorii jak chleb i bułki (dynamika na poziomie 1,3 proc.), płatki śniadaniowe (również 1,3 proc.), słone wypieki (1,6 proc.) czy batony zbożowe (1,9 proc.).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.