Circle K uruchamia 16 nowych stacji franczyzowych. W planach kilkadziesiąt otwarć

Sieć stacji Circle K powiększyła się o kolejne punkty na mapie Polski. W pierwszym półroczu 2020 roku otwarto aż 16 stacji działających w modelu franczyzowym. W najbliższym roku planowane jest kolejnych kilkadziesiąt otwarć. Ostanie miesiące obfitowały także w rozwój oferty, która zwiększa atrakcyjność firmy jako partnera franczyzowego, umożliwiając dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Sieć Circle K to już ponad 360 stacji paliw w całej Polsce. Najnowsze stacje otwarte zostały w Chełmnie, Mszanie Górnej, Końskich, Konarach, Baranowie Sandomierskim, Ciechanowcu, Jędrzychowicach, Warce, Mińsku Mazowieckim, Czerwińsku, Warszawie, Turku, Sandomierzu, Łukcie, Dębicy i Kąkolewnicy. Stacje wyposażone są zarówno w koncepty gastronomiczne oferujące hot dogi, kanapki i wrapy, pieczywo, jak i paliw. Na części stacji możliwe jest także zatankowanie AdBlue.

- Ten rok jest niezwykle intensywny i niesie nowe wyzwania dla całej gospodarki, także dla branży paliwowej. Wymaga od nas wzmożonych analiz i uważnego planowania na bazie wielu zmiennych, które pozostają częściowo niewiadome. W przeszłości zadeklarowaliśmy, że chcemy się rozwijać i mimo kryzysu, chcemy dotrzymać słowa. Dlatego tak liczne otwarcia nowych stacji w ostatnich miesiącach szczególnie nas cieszą – mówi cytowany w komunikacie Michał Ciszek, prezes Circle K Polska. – Grupa Alimentation Couche-Tard, której częścią jest Circle K, stawia na rozwój m.in. poprzez sieć franczyzową i jest zdeterminowana, aby w nią inwestować, a Polski rynek jest atrakcyjny i daje wiele możliwości biznesowych – dodaje.

- Wszystkie 16 nowo otwartych stacji to stacje franczyzowe, które obecnie stanowią ponad 25% wszystkich punktów należących do sieci w Polsce. Wynik ostatnich miesięcy jest potwierdzeniem faktu, że jesteśmy dobrym partnerem biznesowym, oferującym sprawdzone rozwiązania globalnej marki, dostęp do wysokiej jakości paliw i koncept nowoczesnego punktu convenience, łączącego zalety sklepu i punktu gastronomicznego. Nasi partnerzy cenią sobie także nasze doradztwo na każdym etapie prowadzenia działalności – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej. 

I dodaje: – Chcemy dalej rozwijać naszą sieć w Polsce w modelu franczyzowym. Liczymy, że nie tylko wysokiej jakości paliwa, ale także bogata oferta pozapaliwowa zachęci naszych potencjalnych partnerów do wspólnego prowadzenia biznesu pod marką Circle K. Stale dodajemy nowe koncepty do naszej oferty, udostępniając je także naszym franczyzobiorcom. W ostatnim czasie na stacjach pojawił się Froster – maszyna do tworzenia deseru bazującego na kruszonym lodzie i kultowych napojach, który jest hitem już nie tylko w USA. Przykład taki jak ten, jest potwierdzeniem, że przyglądamy się globalnym trendom i dajemy dostęp do nich naszym franczyzobiorcom, zwiększając unikalność ich stacji i pomagając budować popyt – podkreśla.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także