24.07.2016/17:51

Circle K wprowadza na rynek nowy koncept sklepu ze stacją paliw

Należąca do kanadyjskiego koncernu Couche-Tard sieć sklepów Circle K uruchomiła w Nowym Jorku pierwszy sklep ze stacją benzynową w nowym koncepcie.

Jak zapewniają przedstawiciele Circle K ambicją firmy jest, aby wizyty w sklepie i na stacji były szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Firma chce testować nowe koncepty i dostosować swoje obiekty handlowo-usługowe do zmieniającego stylu życia i zwyczajów konsumenckich.

Sklep oferuje m.in. koncept drive thru, a jednocześnie kasy samoobsługowe. Fundamentem oferty są  produkty świeże, a także szeroka oferta wyrobów przygotowywanych na miejscu, np. dań gotowych na wynos, w tym kanapek, sałatek, jogurtów z muesli i koktajli. W ofercie będą także hamburgery, tosty, czy kiełbasy.

Większą wygodę mają zapewnić rozwiązania architektoniczne. Obszar, na którym znajdują się pompy paliwowe został odsunięty od sklepu, a same pompy są niższe od stosowanych dotychczas, dzięki temu parking przed sklepem jest większy, a to oznacza większy komfort dla zmotoryzowanych klientów stacji.

Źródło; conveniencestoresnews.se

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.