10.05.2021 / 08:45
StoryEditor

Krzysztof Sobczuk, dyrektor sprzedaży Citronex: Dywersyfikacja to dobra strategia na każdy czas [WYWIAD]

Krzysztof Sobczuk, dyrektor sprzedaży Citronex (Citronex)
Citronex od lat z powodzeniem rozwija dystrybucję bananów pod marką Yellow, jak również produkcję pomidorów malinowych dostępnych w dużych sieciach handlowych. Ponadto, sprawnie rozwija swoje usługi m.in. w branży transportowej i spedycyjnej. Jest właścicielem stacji paliw pod marką Dyskont Paliwowy oraz hoteli i restauracji Picaro. Krzysztof Sobczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, opowiedział nam jak w czasie pandemii funkcjonują sklepy przy stacjach należących do Citronex i czy dywersyfikacja biznesu przynosi wymierne korzyści.

Czy w tak nietypowej i niespodziewanej sytuacji, w jakiej znalazł się cały świat, strategia oparta na dywersyfikacji biznesu zdała egzamin?

Tak, z całą pewnością to odpowi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 18:36
StoryEditor
Ceny kawy ponownie wzrosły, tym razem o niemal 10%. Kurczą się zapasy arabiki

Najnowsza analiza International Coffee Organization (ICO) wskazuje, że we wrześniu 2025 r. ceny kawy (I-CIP) wzrosły o 9,3%, napędzane wzrostem wszystkich gatunków, zwłaszcza Brazilian Naturals (+11,3%).

Rynek kawy jest niestabilny: zapasy Arabiki w Nowym Jorku spadły o 19,3%. Presję cenową zrównoważyły rozmowy USA-Brazylia (nadzieja na obniżkę ceł) i cięcia stóp procentowych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 14:32
StoryEditor
Pasibus i jego spojrzenie na drive thru: - Otwiera się przestrzeń, w której możemy wyznaczać kierunek [WYWIAD]
Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa

Pasibus uruchomił we wrocławskiej Alei Bielany swój pierwszy polski koncept drive thru. Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa, opowiada nam o przygotowaniach do jego uruchomienia oraz o potencjale, jakie drzemie w tym formacie.

Skąd pomysł na drive thru?

Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa: Z uważnej obserwacji rynku i twardych danych, które jasno pokazują, że to nie chwilowy trend, a p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 11:54