01.02.2019/08:15

Co łączy Red Bull, Sokołów i Jana Niezbędnego? Pyszności i 18,5 miliona zasięgu dla największych marek w kraju

Rok 2018 Pyszności mogą uznać za udany. Największa społeczność kulinarna w kraju przekroczyła 1,5 miliona polubień strony, otworzyła 4 kolejne strony na Facebooku, wydała dwie nowe książki i zyskała status niepodważalnego lidera rynku kulinarnego video i branded content w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.