21.08.2020 / 09:58
StoryEditor

Co może spowolnić rozwój Grupy Dino? Zarząd obawia się… źle stanowionego prawa

Wśród czynników ryzyka, które mogą spowolnić rozwój sieci Dino lub zakłócić jej bieżące funkcjonowanie, zarząd spółki dużą wagę przywiązuje do otoczenia prawnego biznesu. Zagrożeniem mogą być skomplikowane i często zmieniane przepisy oraz ich niejasna i uznaniowa interpretacja.

Jak podnosi zarząd w raporcie półrocznym, działalność Grupy Dino podlega w Polsce różnym regulacjom, m.in. odnoszącym się do produkcji żywności, ochrony przeciwpożarowej i bezpi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 08:27
StoryEditor
KSeF w branży spożywczej: „To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3
KSeF w branży spożywczej: ”To dodatkowe koszty, o których nikt nie mówi” – Przewodnik cz. 3 (fot. Canva)

Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur zbliża się wielkimi krokami. Choć wiele dużych firm spożywczych jest już dobrze do niego przygotowanych, to mniejsze podmioty czeka rewolucja. Eksperci ostrzegają przed ukrytymi kosztami i chaosem logistycznym. Ale wskazują również na możliwe korzyści z wdrożenia KSeF.

To jest już jest 3. część naszego cyklu o KSeF. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

W artykule przeczytasz:

  • Kiedy KSeF wchodzi w życie? Terminarz dla bra...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 10:10
StoryEditor
Tylu Polaków planuje zrobić zakupy podczas Black Friday. Sklepy szykują się na żniwa
Wiemy, ilu Polaków zamierza zrobić zakupy w ramach tzw. Czarnego Piątku (fot. Shutterstock)

Aktualnie 66,5 proc. dorosłych Polaków zamierza zrobić zakupy w ramach Black Friday. 18,8 proc. naszych rodaków nie chce korzystać z corocznych okazji, a 14,7 proc. konsumentów pozostaje niezdecydowanych – wynika z badania UCE Research i Shopfully Poland.

Twórcy badania zauważają, że rodacy w coraz bardziej zdecydowany sposób podchodzą do korzystania z rabatów, bo dokładnie wiedzą, czego potrzebują. Z badania dowiadujemy się, w t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 00:46