15.09.2016/07:57

Co piąty Polak przy zakupach kieruje się głównie ceną. Co jest ważne dla reszty?

Polacy to w przeważającym stopniu wymagający konsumenci, gotowi do zapłacenia wyższej ceny za produkty gwarantujące lepszą jakość – wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dzwiedz 16.09.2016

    Deklaracje to konsumentów to jedno, a życie to drugie. Fakty jasno pokazują co dla większości w Polsce jest najważniejsze - cena, cena, cena. Niby dlaczego kanał dyskontów cały czas rośnie , a tracą sklepy z tradycji??? Jak produkt jest na promocji cenowej to się potrafi sprzedać 8x lepiej niż normalnie. Konsumenci tak naprawdę mają w każdej kategorii wybrane kilka odpowiadających im marek, wśród których wybierają najlepszą ofertę ceną (w większości). A te deklaracje o jakości nie przekładają się na realia. Proponuje podpatrzeć choćby stoiska z wędlinami czy serem i przypatrzeć się co się lepiej sprzedaje - wędlina w promocji 16,99 zł/kg czy ta od znanego producenta za 39,99 zł/kg (różnicę w jakości chyba każdy jest sobie w stanie wyobrazić).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.