25.08.2017/10:35

Co trzecia złotówka wydana na słodycze trafia do dyskontów

Już niemal co trzecia złotówka przeznaczana na słodycze trafia do kas dyskontów. Podobne tempo wzrostu sprzedaży, na poziomie 5 proc. rocznie, utrzymują hipermarkety. Tracą sklepy małoformatowe – wynika z badania Panel Handlu Detalicznego prowadzonego przez Nielsena.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.