27.08.2020/18:17

Coca-Cola bawi się modą. Wraz z rosyjską siecią spożywczą wprowadziła limitowaną kolekcję ubrań

Sieć sklepów Pyaterochka i Coca-Cola w Rosji rozpoczęły wspólną kampanię, w której zaprezentowały limitowaną kolekcję ubrań i akcesoriów.

Jak informuje Coca Cola, w kolekcji znajdują się T-shirty, bluzy, bomberki, torby, a także inne rzeczy i akcesoria z logo Coca-Coli i rosyjskiej sieci handlowej. 

Cała kolekcjia jest tworzona specjalnie na rynek rosyjski i produkowana w Rosji, dlatego oprócz logo na jednej z koszulek widać panoramę Moskwy z drapaczami chmur City i wieżą Ostankino.

Aby stać się właścicielem przedmiotów z kolekcji, wystarczy kupić Coca-Colę, Sprite i Fanę w dowolnym sklepie Pyaterochka. Dowód zakupu musi być zarejestrowany na stronie internetowej. Punkty będą przyznawane za każdy paragon. Po zgromadzeniu wymaganej liczby punktów można je wymienić na ubrania i dodatki.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także