22.07.2020 / 08:11
StoryEditor

Coca-Cola notuje w II kw. 2020 r. potężny spadek sprzedaży. Pandemia zdusiła popyt

Coca-Cola (fot. mat. prasowe Coca-Cola)
Kryzys koronawirusa zrujnował sprzedaż Coca-Coli w II kw. 2020 r. Koncern odnotował spadek przychodów aż o 28 proc. Ostatnio sytuacja nieco się poprawia, jednak sytuacja jest na tyle niepewna, że firma wstrzymuje się z prognozami wyników rocznych.

Według opublikowanych we wtorek danych o sprzedaży koncernu Coca-Cola, w drugim kwartale br. globalne przychody firmy spadły o 28 proc., do kwoty ok. 7,2 mld USD. Nie ma wą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 05:01