10.08.2020/15:01

Coca-Cola organizuje dużą kampanię promocyjną dla polskiego sektora HoReCa

W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy Coca-Cola rozdaje butelki swojego napoju. Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10 sierpnia startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której milion darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tys.lokali gastronomicznych partnerów koncernu.

Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem działania restauracje na nowo otwierają swoje drzwi dla klientów. Aby zachęcić gości do odwiedzania ulubionych lokali, Coca-Cola rozpoczyna akcję „Coca-Cola od nas”, w ramach której koncern rozda 1 mln darmowych napojów, do odbioru w jednej z niemal 2 tys. restauracji partnerskich Coca-Coli.

Akcja potrwa trzy tygodnie. W ten sposób marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji, ponieważ korzystanie z ich usług to najlepszy sposób, w jaki konsumenci mogą pomóc branży gastronomicznej.

– Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

Kolejnym działaniem wspierającym sektor HoReCa jest dzielenie się zasobami i wiedzą w tworzeniu przekazu reklamowego. W tym celu Coca-Cola przygotowała innowacyjną platformę, która pomaga partnerom z branży gastronomicznej zaprojektować dopasowaną do ich potrzeb reklamę i dzięki sponsoringowi firmy ją rozpowszechnić.

Coca-Cola, dla której sektor HoReCa jest kluczowo ważnym kanałem dystrybucji, bierze udział we wsparciu sektora od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. Do tej pory działania marki dotarły już do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Łukasz 10.08.2020

    Problem jest taki że nikt nie chcę Coca Coli nawet za darmo. Puste kalorie. Tak samo jak wciskali gumy do żucia z aspartamem. Rozumiem gdyby dawali soki jednodniowe, ale Cola. Jak by to klasyk powiedział. A na co komu to potrzebne?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także