10.08.2020 / 15:01
StoryEditor

Coca-Cola organizuje dużą kampanię promocyjną dla polskiego sektora HoReCa

Coca-Cola (fot. Pixabay CC0)
W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy Coca-Cola rozdaje butelki swojego napoju. Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10 sierpnia startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której milion darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tys.lokali gastronomicznych partnerów koncernu.

Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 11:53
StoryEditor
Brown-Forman zmienia struktury. Polscy menedżerowie będą odpowiadać nie za jeden, ale za trzy rynki
Od lewej: Paweł Miziołowski, dyrektor marketingu Brown-Forman na Polskę; Beata Mirowska, dyrektor finansowa Brown-Forman na Polskę i Filip Popławski, dyrektor zarządzający Brown Forman na Polskę, Czechy i Słowację (fot, materiały prasowe)
Firma Brown-Forman wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. Oznacza to awans dla trójki polskich menedżerów, którzy będą teraz odpowiadać również za rynek czeski i słowacki.

Na czele europejskich struktur Brown-Forman Corporation stanął Yiannis Pafilis, który będzie on odpowiedzialny za realizację regionalnej strate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 09:53
StoryEditor
Najemcy centrów handlowych: wymogi ESG dotyczą właścicieli obiektów, a nie nas!
Centrum handlowe/zdjęcie ilustracyjne (fot. Al.geba/Shutterstock)
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług wydał komunikat, w którym twierdzi, że najemcy galerii handlowych "nie mogą być zmuszani do wymiany prawidłowo działających urządzeń czy instalacji na nowe, na podstawie rzekomych przepisów ESG". Dlaczego? Jak uzasadnia organizacja, "nowe, europejskie wymogi ESG wobec nieruchomości dotyczą ich właścicieli, a nie najemców", a ponadto "nie oznaczają obowiązku modernizacji, a jedynie stanowią wymóg raportowania o wpływie na środowisko".

ZPPHiU przekonuje, że "nieuzasadnione jest także oczekiwanie wobec najemców przekazywania wynajmującym jakichkolwiek informacji o śladzie węglowym. Wszystkie dane do sporz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 13:15