03.02.2020/10:09

Coca-Cola wchodzi w Polsce w dystrybucję alkoholi mocnych

Spółka Coca-Cola HBC Polska rozpoczęła dystrybucję wysokogatunkowych wyrobów alkoholowych. W pierwszym etapie w portfolio lidera w produkcji napojów bezalkoholowych znalazły się marki wytwórni Potocki i Nemiroff, a pod koniec lutego mają dołączyć do nich wybrane produkty Grupy Campari.

Coca-Cola będzie dystrybuować wódki premium: Potocki i Nemiroff w wariantach DeLuxe i Original oraz produkowane przez Campari: Cinzano, gin Bulldog oraz Bickens, tequilę Espolon i likiery Grand Manier oraz Frangelico.

Zgodnie ze strategią spółki, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, ma stać się uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego.

- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC. Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie - powiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.