26.10.2018/13:34

Coca-Cola wprowadza maszynę do wendingu/recyklingu, z systemem rozpoznawania twarzy i głosu

Amerykański gigant testuje automat do sprzedaży VenCycling, która wykorzystuje zaawansowane technologie rozpoznawania twarzy oraz interakcji głosowych. Maszyna nie tylko sprzedaje napoje, ale także przyjmuje opakowania zwrotne. Za ich oddanie do przetworzenia konsument, rozpoznany przez urządzenie, otrzymuje bonus.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.