08.11.2019/12:26

Coca-Cola wprowadza na rynek wodę smakową. To pierwsza nowa marka od 13 lat

The Coca-Cola Company poinformowała o wprowadzeniu na rynek pierwszego nowego brandu od ponad dekady – wody gazowanej AHA, która ma rywalizować chociażby z marką Bubly, należącą do PepsiCo.

Nowa woda na rynku amerykańskim będzie dostępna w 8 smakach: limonkowo-arbuzowym, truskawkowo-ogórkowym, jagodowo-granatowym, jabłkowo-imbirowym, czeremchowo-kawowym, cytryny i zielonej herbaty, brzoskwiniowo-miodowym oraz pomarańczowo-grejpfrutowym.  

- Zważywszy na to, że mainstreamowe smaki wody gazowanej to segment, który jest najszybciej rosnącą częścią naszego biznesu wiemy, że musimy go podwoić – powiedziała w Celina Li, wiceszef Coca-Coli.

W ciągu pół roku Coca-Cola przetestowała 800 potencjalnych smaków i 50 potencjalnych kombinacji, aby wybrać ostateczną ósemkę.

Linia wód AHA trafi do sprzedaży w marcu 2020 roku. To pierwszy nowy brand światowego giganta od czasu wprowadzenia na rynek marki herbat Gold Peak w 2006 roku.

Coca-Cola zapowiedziała też, że w przyszłym roku doda także warianty smakowe do swojej wody Smartwater. Rozszerzy ją o dwa kolejne smaki: truskawkowo-jagodowy i ananas z kiwi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.