03.10.2017 / 09:33
StoryEditor

Colian pokazał dobre wyniki

Jan Kolański, prezes zarządu Colian S.A. (fot. archiwum)
W drugim kwartale bieżącego roku firma Colian osiągnęła 12,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. W analogicznym okresie ubiegłego roku producent słodyczy miał 4,2 mln zł zysku – czytamy w raporcie spółki.

W I kw. zysk operacyjny Coliana wzrósł do 14,98 mln zł z poziomu 3,56 mln zł zysku w zeszłym roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 225,87 mln zł wobec 221,72 mln ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 17:50
StoryEditor
Kosmetyki i karmy w abonamencie. Juo pozyskuje 4 mln euro na rozwój modelu sprzedaży subskrypcyjnej
Juo założyli Leszek Zawadzki (CEO), Alina Prelicz (COO) i Paweł Tatarczuk (CTO) – zespół, który od ponad dekady wspólnie buduje projekty technologiczne i samodzielnie prowadził biznes subskrypcyjny.

Warszawski startup Juo, tworzący technologię do budowania i skalowania subskrypcji opartych na produktach fizycznych (np. suplementy, kosmetyki, karmy, zestawy posiłków), pozyskał 4 mln euro finansowania zalążkowego. Rundzie przewodziły fundusze Market One Capital i PEAK, a dołączyli także SMOK, BADideas, FJ Labs oraz Lakestar. Łącznie firma zebrała dotychczas ok. 5 mln euro.

 

Subskrypcje ewoluują – Juo stawia na dynamicznie rosnący segment

Ekonomia subskrypcji całkowicie odmieniła sposób, w jaki konsumenci kupują i używają produktów. Towary ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 11:46
StoryEditor
Kraina miodem i mlekiem płynąca, czyli rynek nabiału przyspiesza. Konsumenci pokochali zwłaszcza produkty funkcjonalne
Marek Sumiła, dyrektor zarzadzajacy Danone i Żywiec Zdroj (fot. Danone)

Marek Sumiła, dyrektor zarządzający firmy Danone w Polsce zwraca uwagę, że rynek świeżych produktów mlecznych w Polsce rozwija się w imponującym tempie, co potwierdzają najnowsze dane firmy NielsenIQ. Wartość kategorii przekroczyła 7,9 mld zł, co oznacza wzrost o 8,5 proc. Z kolei wolumen zwiększył się o 3,3 proc. do 604 tys. ton.

- Pokazuje to, że konsumenci nie tylko kupują więcej, ale coraz częściej wybierają produkty o wyższej wartości dodanej. W tym kontekście Danone utrzymuje silną pozycję – 17,1 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 22:35