28.06.2018/10:23

Colian rośnie na rynku napojów dzięki Hellenie

Plany na przyszłość? Będziecie zwiększać moce produkcyjne linii napojowych?

Mamy bardzo precyzyjne i długoterminowe plany rozwoju segmentu napojowego. Konsekwentnie budujemy pozycję sztandarowej marki Oranżady Hellena w kategorii napojów gazowanych. Osiągnęliśmy niebywały sukces, również dzięki temu, że Polacy doceniają co polskie. Oranżada Hellena jest dzisiaj synonimem tej kategorii, mocno zakorzenionym w świadomości konsumentów. Oczywiście w segmencie napojowym jest jeszcze dużo do zrobienia, wiele obszarów dystrybucyjnych do zagospodarowania m.in. rynek HoReCa. Ponadto chcemy trafiać do młodego pokolenia, które nie podejmuje decyzji zakupowych poprzez pryzmat sentymentu do smaku dzieciństwa, a co za tym idzie poszukujemy nowych narzędzi dotarcia. Naszymi priorytetami są również: podążanie za trendami rynkowymi, uwzględnianie aspektu prozdrowotnego, rozwijanie nowych kategorii oraz inwestycje w park maszynowy.

Rozmawiał Cezary Szczepański

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.