15.03.2018/13:19

Colian wspiera Śliwkę Nałęczowską konkursem modowym

Trwa konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu.

Design by Śliwka Nałęczowska to ogólnopolski konkurs skierowany do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić portfolio.

Zadaniem uczestników będzie opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 marca do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Producent Śliwki Nałęczowskiej, firma Colian ufundowała dla laureatów cenne nagrody finansowe i zapasy pralin. Opiekunem merytorycznym konkursu jest projektantka Lidia Kalita.

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska ma szerokie wsparcie medialne i PR. Porducent zaplanował m.in. zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.