20.12.2016/13:19

Coop zaprezentował "smart supermarket" wykorzystujący rzeczywistość rozszerzoną

Włoska sieć Coop zaprezentowała pierwszy sklep w swoim nowym koncepcie, określanym mianem "smart supermarketu". Placówka, która zainaugurowała działalność w tym miesiącu, naszpikowana jest nowoczesnymi technologiami. Korzysta między innymi z tzw. rzeczywistości rozszerzonej, za pośrednictwem której informuje klientów o zakupach i zwyczajach żywieniowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • shopfitter 23.12.2016

    Cały sklep zrobiony na wyposażeniu firmy Cefla

  • schaboszczak 20.12.2016

    czego to nie wymyślą

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.