20.12.2016/13:19

Coop zaprezentował "smart supermarket" wykorzystujący rzeczywistość rozszerzoną

Włoska sieć Coop zaprezentowała pierwszy sklep w swoim nowym koncepcie, określanym mianem "smart supermarketu". Placówka, która zainaugurowała działalność w tym miesiącu, naszpikowana jest nowoczesnymi technologiami. Korzysta między innymi z tzw. rzeczywistości rozszerzonej, za pośrednictwem której informuje klientów o zakupach i zwyczajach żywieniowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • shopfitter 23.12.2016

    Cały sklep zrobiony na wyposażeniu firmy Cefla

  • schaboszczak 20.12.2016

    czego to nie wymyślą

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.