03.01.2022/12:27

Coraz częściej kupujemy żywność online. Jakie będą najważniejsze trendy w rozpoczynającym się roku?

Według prognoz do 2026 r. wartość polskiego rynku e-commerce osiągnie 162 mld zł brutto, a kategorią, której sprzedaż w sieci będzie wzrastać najszybciej, są produkty spożywcze. W 2022 r. trendy żywieniowe, jak i nawyki konsumentów, będzie wciąż kształtować pandemiczna rzeczywistość, ale na znaczeniu zyskuje również aspekt dbania o środowisko. Żywność ma już nie tylko zaspokajać głód – równie istotny jest jej wpływ na zdrowie, prawidłowe funkcjonowanie organizmu i ekologię. Z jakimi wyzwaniami będą przez najbliższe 12 miesięcy mierzyć się firmy sprzedające artykuły spożywcze online oraz co powinny wziąć pod uwagę planując ofertę? 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 03.01.2022

    Jak się tak dobrze zastanowić i policzyć to tylko Stokrotka i Polomarket mają w miarę konkretną ofertę online. Cała reszta to cwaniactwo i darcie pierza na wszystkie możliwe sposoby pod krzykliwymi hasełkami dowozu zakupów. W efekcie rozmaite firemki windują ceny w kosmos, zarabiają po 100-200% marży na produktach, w dodatku przy bardzo ograniczonej dostępności i wyborze.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także