13.05.2021 / 16:55
StoryEditor

W sklepach Dino coraz więcej marek własnych. Czyżby nadchodziła zmiana strategii?

Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Marki własne sieci Dino (fot. WH)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Marki własne sieci Dino (fot. WH)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Marki własne sieci Dino (Fot. WH)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Big Snack - przekąski pod marką własną sieci Dino Polska (materiały własne)
Sieć Dino chlubi się bardzo ograniczoną ofertą marki własnej. Przychody ze sprzedaży produktów private labels stanowią zaledwie 3,8 proc. całości obrotów – tak wynika z raportu spółki za 2020 r. Dla porównania, w większości wiodących sieci handlowych sprzedaż produktów pod markami własnymi stanowi od kilkunastu do ponad 40 proc. w przypadku sieci dyskontowych, a zatem dziesięciokrotnie więcej niż w przypadku Dino.

Dino Polska deklaruje, że taka jest jego strategia biznesowa. Chodzi o bliską współpracę z mniejszymi i większymi dostawcami, dzięki czemu sieć może uzyskiwać od producentów kor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 06:36