13.05.2021/16:55

W sklepach Dino coraz więcej marek własnych. Czyżby nadchodziła zmiana strategii?

Sieć Dino chlubi się bardzo ograniczoną ofertą marki własnej. Przychody ze sprzedaży produktów private labels stanowią zaledwie 3,8 proc. całości obrotów – tak wynika z raportu spółki za 2020 r. Dla porównania, w większości wiodących sieci handlowych sprzedaż produktów pod markami własnymi stanowi od kilkunastu do ponad 40 proc. w przypadku sieci dyskontowych, a zatem dziesięciokrotnie więcej niż w przypadku Dino.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Spec 16.05.2021

    Dino ma słabą marke własną , słabo komunikowaną z rynkiem, opakowania nie rzucające się o oczy. Dużo pracy przed nimi

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także