Crowdfunding na nowe Biedronki? Rusza platforma dla małych inwestorów w nieruchomości
7 lutego wystartuje platforma Social.Estate służąca do organizacji zbiórek na nowe projekty deweloperskie. Jej twórca, Petram House, chce m.in. wykorzystać środki na budowę obiektów dla operatorów FMCG, w tym Biedronki - pisze Puls Biznesu.
Minimalny próg wejścia to projektu to obecnie 50 tys. złotych. Jeśli platforma przejdzie całkowicie do internetu (dziś wciąż niezbędny jest np. podpis złożony u notariusza), wtedy kwota wejścia spadnie do 5 tys. złotych.
Projekt ma opierać się na możliwości zarabiania na inwestycjach nieruchomościowych realizowanych przez Petram House. Firma do tej pory budowała obiekty dla Biedronki, Rossmanna i Hebe. Po uruchomieniu platformy kierunek inwestycyjny się nie zmieni.
Jak tłumaczą eksperci, crowdfunding to ciekawa alternatywa na inwestowanie w nieruchomości wymagająca znacznie mniejszych nakładów finansowych.
8