21.05.2018/11:55

Czego pragną franczyzobiorcy?

Wsparcie w sferze handlowej, marketingowej czy operacyjnej to nie wszystko. Współcześni franczyzobiorcy oczekują od kontrahentów coraz więcej. Odpowiedzi na te potrzeby stara się szukać m.in. Lewiatan.

Sieć Lewiatan proponuje szerokie wsparcie zarówno w sferze handlowej, jak też marketingowej i operacyjnej. Na liście benefitów oferowanych przez Lewiatana zrzeszanym placówkom znajdują są między innymi: ponad 370 produktów marki własnej, portfel kontraktów handlowych, czy też wsparcie marketingowe (gazetki promocyjne, plakaty, billboardy, konkursy dla klientów, loterie, etc.).

Jak deklarują przedstawiciele firmy, niezwykle istotna dla franczyzobiorców Lewiatana jest również stała aktywność reklamowa w ogólnopolskich mediach, ponieważ przekłada się na renomę oraz wysoką znajomość marki przez konsumentów. Ważne są także rozwiązania, które istotnie obniżają koszty działalności placówek handlowych: ubezpieczenie OC, majątkowe i pracownicze, radio Lewiatan oraz POS TV emitowane w sklepach, programy szkoleniowe, pomoc w aranżacji i ustawieniu sklepu, zakup energii i paliw, usługi bankowe i telekomunikacyjne, płatności elektroniczne itp.

- Priorytetem dla nas jest realizacja działań przynoszących bezpośrednie korzyści franczyzobiorcom Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Metodycznie pracujemy nad wprowadzaniem zmian w naszym portfolio; systematycznie rozwijamy indeks rozwiązań, dzięki którym asygnujemy coraz bardziej atrakcyjną ofertę handlową dla klientów, a tym samym zwiększamy konkurencyjność zrzeszanych sklepów – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

Starania sieci docenili eksperci rynkowi, przyznając Lewiatanowi statuetkę Market Roku 2018 w kategorii „Najlepszy koncept franczyzowy". Uroczystość wręczenia nagrody odbyła się 10 maja br. podczas 11. Kongresu Rynku FMCG 2018.

– Cieszę się i jestem niezmiernie dumny, że niezależne gremia ekspertów doceniają model franczyzowy Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. To także gest uznania dla wszystkich franczyzobiorców oraz 3 200 sklepów naszej sieci, które każdego dnia pracują na wspólny sukces – dodaje Wojciech Kruszewski.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.