05.09.2019 / 09:43
StoryEditor

Czeski miliarder chciał przejąć Metro Group, a teraz kupuje udziały w Casino

(fot. materiały prasowe)
Vesa Equity, inwestycyjny wehikuł kontrolowany przez czeskiego miliardera Daniela Kretinskiego i jego partnera Patrika Tkaca, nabył 4,6 proc. udziałów we francuskiej Grupie Casino - podano we wspólnym komunikacie spółki i inwestora.

Obaj biznesmeni są dobrze znani w branży handlowej. Niedawno próbowali przejąć kontrolę nad niemiecką Metro Group, w skład której wchodzą m.in. sieć hipermarketów Real i hurtown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 08:30
StoryEditor
Rośnie nasycenie powierzchnią handlową w Polsce. Nowe dane PRCH
Wizualizacja nowego Fortu Wola (fot. mat. prasowe)
Dane Polskiej Rady Centrów pokazują, że na koniec 2023 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,3 mln mkw. GLA. Łącznie w 2023 r. przybyło 424 tys. mkw. GLA, czyli o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 353 mkw. na tysiąc mieszkańców.

– W 2023 r. w Polsce otwarto 35 nowych obiektów handlowych, z czego 23 w drugiej połowie roku. Dodatkowo 14 obiektów zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych. Nową podaż zdomi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2024 / 09:00
StoryEditor
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W ciągu ostatniego roku 80 proc. Polaków wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją. Z kolei aż 66 proc. badanych przyznaje, że chętniej kupuje produkty, dzięki którym może wygrać nagrodę w konkursie, loterii lub innej akcji promocyjnej – wynika z najnowszego badania IRCenter i Pluxee Polska przedstawionych w raporcie "Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży".

Dwie trzecie Polaków chętniej kupuje produkty, które dają szansę na wygraną w akcji promocyjnej. To ważny argument w rozmowie o budżecie marketingowo-sprzedażowym. Tak wyraźny w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 21:22