Czeski Rohlik zapowiada szeroką ekspansję na rynku e-grocery w Europie. W 2022 r. chce uruchomić sprzedaż żywności w trzech kolejnych krajach
W pierwszej połowie 2022 r. czeski lider e-grocery Grupa Rohlik uruchomi dostawy artykułów spożywczych pod nową marką Sezamo we Włoszech i Rumunii. Od wiosny 2022 r. blisko 2,5 miliona gospodarstw domowych w Mediolanie i Bukareszcie po raz pierwszy będzie mogło zamówić produkty w e-sklepie czeskiego operatora. W drugiej połowie 2022 r. ruszy e-sklep Sezamo w Hiszpanii. Czeski potentat rozpoczyna ekspansję na nowych rynkach powołując się na analizy, które wskazują mocny wzrost zapotrzebowania na usługi e-grocery w tych krajach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
7