15.12.2022 / 16:03
StoryEditor

Czeski sklep internetowy z żywnością może zadebiutować w Polsce. Makro i Kosik.cz rozwijają współpracę

Dostawa zakupów internetowych (Shutterstock)
Właściciel Makro Cash & Carry podjął współpracę z czeską Grupą Kosik, co ma wzmocnić biznes Metro AG w kanale e-grocery. Na razie współpraca obejmuje Czechy, Słowację i Bułgarię, ale hurtownik chce ją rozwinąć na inne kraje naszego regionu. Czy oznacza to debiut usługi w Polsce?

W sprawozdaniu Metro AG za właśnie zakończony rok fiskalny 2021/22 na uwagę zasługują plany dotyczące rozwoju sprzedaży internetowej dla klientów indywidualnych. We wrześniu br....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 12:55