15.02.2020/20:20

Czy aktywiści miejscy wpłyną na zmianę logotypu Lidla?

Logotyp sieci sklepów Lidl na elewacji Posejdona szpeci ten budynek – uważają miejscy aktywiści, którzy organizowali akcję „Szczecinianie piszą do Lidla”, zachęcającą mieszkańców do pisania listów do sieci dyskontów, w których formułowana byłaby prośba o zmianę kolorowego logo na monochromatyczne.

Stanowisko w tej sprawie przedstawiła sieć Lidl Polska. Z informacji przekazanej przez firmę portalowi wynika, że dyskont w biurowcu Posejdon zostanie otwarty w marcu. Sieć odniosła się także do ogromnego zamieszania wokół jej logo zamieszczonego na elewacji Posejdona.

„Otwierając nasze sklepy, dostosowujemy wygląd budynków do sąsiadującego z nimi otoczenia. Tak jest również w tym przypadku – nasza witryna sklepowa od strony Bramy Portowej zostanie wyklejona nośnikami w monochromatycznych barwach. Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon również jest niestandardowym rozwiązaniem – jest to najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie. Zamieszczony na Posejdonie logotyp jest ponad dwa razy mniejszy od stosowanego przez nas logo” – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Inicjatywa „Szczecinianie piszą do Lidla” pojawiła się na profilu facebookowym Szczecińskiego Ruchu Miejskiego w ubiegły piątek. W apelu skierowanym do zarządców Posejdona i sieci sklepów Lidl aktywiści proszą o "stosowanie najwyższych standardów estetycznych przy umieszczaniu szyldów i logotypów na budynku".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.