21.01.2019/11:50

Czy chałwa przełamie stagnację, tak jak udało się to gumom? [Analiza Kondej Marketing]

Po latach stagnacji rynek gum do żucia rośnie i jest doskonałą formą benchmarkingu dla innych kategorii słodyczy. Chałwa ma szansę na taki sam sukces. Pod warunkiem, że producenci będą wprowadzać innowacyjne produkty i wspierać je marketingowo, zaś detaliści będą otwarci na odważne przedsięwzięcia w obrębie wciąż niszowej półki - analizuje Andrzej Kondej, właściciel Kondej Marketingu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.