Czy mikro i małe firmy hurtowe mają szansę na rozwój na polskim rynku?
W ostatnich latach obserwuje się nie tylko utrwalanie silnej pozycji zagranicznych sieci handlowych na ogólnopolskim rynku artykułów konsumpcyjnych, lecz także „wchodzenie” tych sieci na rynki regionalne, a nawet lokalne. Dlatego rodzimi pośrednicy hurtowi zmuszeni zostali do intensywnego poszukiwania możliwości zarówno przetrwania, jak i dalszego rozwoju na silnie konkurencyjnym rynku. W szczególnie trudnej sytuacji znajdują się mikro i małe firmy hurtowe.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
10.03.2017
Na rozwój warto spojrzeć nie wg przetartych szlaków i schematów które już znamy, ale przede wszystkim w kontekście możliwości jakie daje nam technologia. Swiat zmienia się w zawrotnym tempie dzięki dostarczanym nowym technologiom - dlaczego handel miałby z tego nie skorzystać? Gospodarka za kilka lat będzie opierać się o dane, dane i jeszcze raz dane - kto już teraz będzie potrafił je gromadzić i analizować ma szanse zostać liderem na rynku. A kwestie integracji poziomej/pionowej mogą być wyłącznie następstwem tego jak lider w zarządzaniu danymi na rynku będzie chciał się dalej rozwijać. Zachęcam do szerszego spojrzenia na temat i polecam informację o bdsklep.pl, który idzie w obszarze handlu detalicznego dokładnie w tym kierunku
www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/david-meister-obejmie-funkcje-director-of-growth-w-bdsklep-pl,11038