Czy Polacy znają marki produktów na grill? Sprawdziliśmy!
Prawie połowie Polaków z mięsnymi produktami na grill kojarzy się marka „Sokołów”. W badaniu spontanicznej znajomości dobrze wypadły też marki „Morliny” i „Henryk Kania”, oraz „Pikok”, „Grill & Fun” i „Tarczyński” – tak wynika z badania przygotowanego przez agencję Skilltelligence dla Wiadomości Handlowych.
Skilltelligence sprawdziło świadomość spontaniczną marek mięsnych produktów grillowych. 48 proc. ankietowanych wskazało na „Sokołów”, 17 proc. na „Morliny”, a 10 proc. na „Henryka Kanię”. Kolejnymi najczęściej podawanymi markami były: „Pikok” (7 proc.), „Grill & Fun” (7 proc.) i „Tarczyński” (5 proc.).
4 proc. ankietowanych wskazało na marki „Duda” i „Kraina Mięsa”, natomiast 3 proc. na „Gzellę”, „Indykpol”, „JBB”, „Krakus” oraz „Madej Wróbel”. 1 proc. respondentów podał markę „Cedrob”. Na poniższym wykresie marki, które wskazało poniżej 1 proc. ankietowanych, ujęliśmy jako „inne”. Co ciekawe, aż 9 proc. konsumentów nie zna żadnej marki produktów mięsnych na grill.
Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 250 respondentów.
Skilltelligence to firma, dzięki której można mieć natychmiastowy dostęp do wiarygodnych i aktualnych informacji rynkowych, które pomagają zdobyć tysiące współpracujących z nią w całej Polsce wykonawców. www.skilltelligence.pl
9