01.08.2020 / 09:44
StoryEditor

Ekspert GIS: Sklepy powinny płacić za zakażonych koronawirusem klientów!

Wirusolog i doradca Głównego Inspektora Sanitarnego prof. Włodzimierz Gut w rozmowie z RMF FM uważa, że sklepy powinny ponosić odpowiedzialność za to, że klienci mogą zakazić się wirusem właśnie w ich obrębie. - Zastanawiam się, czy sklep nie powinien odpowiadać w przypadku COVID-19, wręcz finansowo - mówił w piątek ekspert.

Zdaniem wirusologa, sklep być może powinien odpowiadać finansowo w przypadku, gdy zostanie udowodnione, że powstało w nim ognisko wirusa. Oznacza to bowiem - jak twierdzi prof. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Szokujące tempo rozwoju rywala Starbucksa. "Zawstydzili" nawet Żabkę
Na zdj. lokal chińskiej sieci Luckin Coffee w malezyjskim Kuala Lumpur (fot. Shutterstock)

Chińska sieć kawiarniana Luckin Coffee w samym tylko minionym kwartale uruchomiła ponad... 3 tys.(!) nowych lokali. Przychody wzrosły w trzecim kwartale o ponad 50 proc. rok do roku, a firma po raz pierwszy osiągnęła poziom ponad 100 mln klientów miesięcznie.

O tym, jak niesamowite to tempo rozwoju sieci Luckin Coffee, niech świadczy fakt, że w przełożeniu na pełny rok oznaczałoby uruchomienie aż ok. 12 tys. kawiarni. A 12 tys. to ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2025 / 08:08
StoryEditor
Centra handlowe zaczynają polowanie na silversów. Jak trafić do klientów 50+?
Dojrzali klienci nie reagują na komunikaty marketingowe w stylu „wszystko -70% tylko dziś!” (fot. Shutterstock)

Czterdziestolatkowie i starsi konsumenci stają się dominującą grupą docelową dla centrów i parków handlowych – bardziej lojalną, lepiej sytuowaną i odporną na wahania gospodarcze, pokazuje raport firmy doradczej Cushman & Wakefield „Pokolenie 40+ w centrum uwagi”. Skuteczna komunikacja ze starszymi pokoleniami wymaga jednak nowego podejścia – zarówno w marketingu, jak i w projektowaniu doświadczeń zakupowych.

Wyniki badania Cushman & Wakefield wskazują, że komunikacja kierowana do dojrzałych konsumentów wymaga innego podejścia. To nie są odbiorcy reagujący na nagłówki „wszystko -70% ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2025 07:54