09.02.2021/13:02

Rezerwuj.lidl.pl: na jakim etapie jest testowy projekt Lidla? Sprawdziliśmy, jak zarezerwować zakupy w sklepie

W maju 2020 roku sieć Lidl zapowiadała, że da klientom możliwość rezerwacji produktów spożywczych przez internet i odbioru zamówień w wybranych sklepach stacjonarnych na terenie kraju. Od tego czasu minęło już prawie 10 miesięcy, a usługa nadal nie wyszła poza fazę pilotażu. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • fdgdf 11.07.2021

    czekam na to z niecierpliwoscia

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także