09.02.2021/13:02
Rezerwuj.lidl.pl: na jakim etapie jest testowy projekt Lidla? Sprawdziliśmy, jak zarezerwować zakupy w sklepie
W maju 2020 roku sieć Lidl zapowiadała, że da klientom możliwość rezerwacji produktów spożywczych przez internet i odbioru zamówień w wybranych sklepach stacjonarnych na terenie kraju. Od tego czasu minęło już prawie 10 miesięcy, a usługa nadal nie wyszła poza fazę pilotażu.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
11.07.2021
czekam na to z niecierpliwoscia
zobacz także
Najnowsze z serwisu
6