15.09.2016/11:00

Czystość w sklepie ważniejsza od promocji

Polacy są bardzo wymagający wobec sklepów – wynika z badania Shopper Study dotyczącego zwyczajów zakupowych Polaków, które zleciła firma Henkel.

Badanie pokazuje, że do najważniejszych cech sklepu według kupujących należą: czystość oraz przejrzysta aranżacja półek (obie cechy 87 proc.), szeroka oferta produktów premium, bogactwo asortymentu i różnorodność kategorii (wszystkie po 86 proc. wskazań), a także wybór oraz dostępność marek i produktów (84 proc.). Atrakcyjne promocje i ceny oferowanych produktów pozostają nadal bardzo ważne, ale zostały sklasyfikowane na dalszych miejscach – wskazało na nie odpowiednio 77 proc. i 80 proc. – Te wyniki mogą być wyraźnym sygnałem dla sklepów, w jakim kierunku powinny pójść zmiany, aby przyciągnąć i utrzymać klientów – mówi profesor Uniwersytetu SWPS dr hab Alicja Grochowska, zastępca dyrektora Instytutu Psychologii Ekonomicznej w Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klient 15.09.2016

    Biedronka - sklep w Wągrowcu przy ul. Kasprowicza 54. Raz na miesiąc tam zaglądam i chciałbym zauważyć, że zawsze trafiam na brudny koszyk. Czy to przypadek?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.