Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity: Wzrosło zapotrzebowanie na produkty prozdrowotne
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, zwiększyliśmy produkcję wyrobów o szczególnych właściwościach zdrowotnych, czyli wpływających na zwiększenie odporności - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita.
Mleko i produkty mleczne są wciąż podstawowym składnikiem codziennej diety większości konsumentów. - Pandemia nie sprawiła, że Polacy zrezygnowali ze spożycia nabiału. Na początku kupujący skupiali się głównie na gromadzeniu zapasów produktów o tzw. długim terminie przydatności do spożycia, jak np. mleko UHT, ale zaczęli też zwracać baczniejszą uwagę na prozdrowotne walory codziennego spożywania nabiału. Dostrzegli w produktach mlecznych szansę na zwiększenie odporności - komentuje Dariusz Sapiński.
- Wychodząc naprzeciw takim oczekiwaniom, zwiększyliśmy produkcję wyrobów o szczególnych właściwościach zdrowotnych, czyli wpływających na zwiększenie odporności - przede wszystkim fermentowanego napoju serwatkowego DarPro, bogatego w bakterie probiotyczne z rodzaju Lactobacillus Plantarum - dodaje.
Prezes Mlekovity wskazuje, że doskonałą receptą na zwiększenie odporności jest też aktywność fizyczna, wpierana zbilansowaną dietą bogatą w białko. - W tym zakresie Mlekovita również przygotowała szeroką ofertę wyrobów o wysokiej zawartości białka w linii Super Body Active. Produkty funkcjonalne są kategorią, na którą szczególnie stawiamy w obecnej sytuacji, nie zapominając jednak o innych potrzebach i przyzwyczajeniach naszych konsumentów - zaznacza.
- Oczywiście, obecna sytuacja jest wyjątkowa i dynamiczna. Dlatego z jeszcze większą uwagą niż zwykle obserwujemy zarówno trendy rynkowe, jak i zmieniające się nastroje konsumenckie - podsumowuje Dariusz Sapiński.
2 komentarze
-
29.06.2020
No tak wirus nas dopadł to i zwiększone zapotrzebowanie na wzrost odporności :D Fanie że na to reagują
-
26.06.2020
Jest potrzeba? jest odpowiedź! Mlekovita zawsze na bieżąco :)
1