02.08.2021/13:19

David Lovera, Auchan: Widzimy ogromny potencjał dla franczyzy w segmencie convenience, ale także w e-commerce

Testujemy koncept Easy Auchan na stacjach paliw BP i zastanawiamy się nad tym, jak w pełni wykorzystać potencjał rynku convenience. W e-commerce największym wyzwaniem jest logistyka ostatniej mili. Można mu sprostać dzięki punktom odbioru zamówień przy sklepach franczyzowych – mówi David Lovera , dyrektor ds. franczyzy w Auchan Retail Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także