24.10.2019/11:23

DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja

DB Schenker w centrum logistycznym Arlandastad w okolicach Sztokholmu rozpoczął obsługę logistyczną MediaMarkt Szwecja w zakresie sprzedaży online i dostaw do sklepów detalicznych. 

MediaMarkt Szwecja korzysta z systemu automatyki CarryPick firmy Swisslog, w którym całe regały są mobilne i autonomiczne. Towary do kompletacji trafiają bezpośrednio do pracowników magazynu. CarryPick umożliwia jednoczesne prowadzenie kompletacji dla różnych klientów, bez względu na kategorię i wielkość produktów, w związku z tym dalsze inwestycje i czasochłonne wdrożenia nie są konieczne. MediaMarkt Szwecja jest obecnie drugim klientem (oprócz szwedzkiej apteki internetowej), którego obsługuje w Arlandastad DB Schenker. Jest to jedno z pierwszych rozwiązań tego typu, kt óre zostało udostępnione kilku klientom w tej samej lokalizacji.

- Cieszymy się, że firma MediaMarkt Szwecja, będąca częścią największej sieci handlowej w branży artykułów elektronicznych w Europie, wybrała DB Schenker na swojego partnera logistycznego. Jestem pewien, że dzięki naszemu knowhow i najnowocześniejszemu wyposażeniu w centrum logistycznym Arlandastad, możemy przyczynić się do dalszego rozwoju firmy MediaMarkt Szwecja - mówi Thilo Koch, wiceprezes Electronics Vector Market, Global Contract Logistics w Schenker AG.

Z kolei Michael Rylander, Leiter Supply Chain & Logistics, MediaMarkt Szwecja dodaje: - Biorąc pod uwagę know-how, doświadczenie, organizację i kompetencje techniczne operatora logistycznego, jesteśmy przekonani, że DB Schenker jest właściwym partnerem do zapewnienia sukcesu w perspektywie długoterminowej. Współpraca jest ważnym elementem w dążeniu do zapewnienia klientom jeszcze lepszych doświadczeń z zakupów.

Rozwiązanie CarryPick zapewnia w dużej mierze zautomatyzowane przetwarzanie wszystkich zamówień klientów i jest nawet trzykrotnie wydajniejsze niż konwencjonalne systemy zarządzania magazynem. Ponadto wspiera MediaMarkt Szwecja w rozszerzeniu dystrybucji wielokanałowej i szybkim reagowaniu na wahania asortymentu lub wahania sezonowe. DB Schenker wraz z MediaMarkt Szwecja będą dalej rozwijać system w celu zwiększenia poziomu automatyzacji i skrócenia czasu realizowania zamówień klientów. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.