01.10.2018/12:31

Delecta jesienią stawia na babeczki

Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom.

Jesienią w kuchni władzę przejmują dwie pomarańczowe królowe – marchew i dynia. Z produktów tych przyrządzić można niemalże wszystko – począwszy od zup, przez placki, sałatki, dodatki do makaronów, czy zapiekanek, aż po słodkości. I właśnie w wyczarowaniu tych ostatnich pomaga marka Delecta, oferująca pierwsze na rynku babeczki marchewkowe i dyniowe. W swojej jesiennej kampanii promocyjnej zachęca do ich domowego wypieku.

Jesień to okres powrotów – do pracy, do szkół, przedszkoli, ale też do pieczenia. Bo chłodne, jesienne popołudnia i wieczory lubimy spędzać w cieple domowego ogniska, w gronie najbliższych, rozkoszując się smacznym, jeszcze ciepłym ciastem. Delecta w swojej najnowszej kampanii zachęca więc do wypieków iście jesiennych, bo marchewkowo-dyniowych. Nasze babeczki promujemy zarówno w telewizji, jak i na Facebooku, poprzez konkurs dla naszych fanów, w którym do wygrania są oczywiście pakiety produktów marki Delecta – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Babeczki marchewkowe i dyniowe Delecta to pierwsze na rynku babeczki do domowego wypieku na bazie marchewki, polskiej dynii Hokkaido, mąki gryczanej i jaglanej oraz mieszanki korzennych przypraw, takich jak goździki, imbir, kardamon i cynamon. Produkty wchodzą w skład linii Z Serca Natury, która wpisuje się w trend naturalnej żywności, bazującej na szlachetnych składnikach oraz prostych, autentycznych recepturach i znacznie obniżonej zawartości cukru – nawet o 30%. W skład linii wchodzą także budynie jaglane, budynie instant, kisiele dla dzieci Owocowy kubek KIDS oraz Owocowy kubek FIT z dodatkiem superfoods.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku. Dodatkowo na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.