18.03.2021/13:44

Deli2.pl "przeprasza" Lidla. Sklep internetowy wywiesza nowy billboard w Warszawie - aktualizacja

Sprawa uderzającej w Lidla akcji billboardowej, zorganizowanej przez Deli2.pl, ma ciąg dalszy. Tym razem warszawski sklep internetowy przeprasza dyskontera za swoje działania... tyle, że w sposób, który tak naprawdę przeprosinami nie jest.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • K. 23.03.2021

    Kiepskie pr-owo dla deli2. Rozgłos na pewno zyskali, ale nie da się zbudować pozytywnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku "gnojąc" innych. A bez zaufania nie ma wiernych klientów.

  • T. 20.03.2021

    Po takiej akcji nigdy na prwno nie zrobię zakupow w tym deli2 choćby za darmo rozdawali. Mało rozgarnięty musi być prezes myśląc , ze na tym zyska.

  • Diego 19.03.2021

    Suche

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także