Deli2.pl "przeprasza" Lidla. Sklep internetowy wywiesza nowy billboard w Warszawie - aktualizacja
Sprawa uderzającej w Lidla akcji billboardowej, zorganizowanej przez Deli2.pl, ma ciąg dalszy. Tym razem warszawski sklep internetowy przeprasza dyskontera za swoje działania... tyle, że w sposób, który tak naprawdę przeprosinami nie jest.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
20.04.2022
Na 17 art.na święta otrzymałam jedynie ...9
-
23.03.2021
Kiepskie pr-owo dla deli2. Rozgłos na pewno zyskali, ale nie da się zbudować pozytywnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku "gnojąc" innych. A bez zaufania nie ma wiernych klientów.
-
20.03.2021
Po takiej akcji nigdy na prwno nie zrobię zakupow w tym deli2 choćby za darmo rozdawali. Mało rozgarnięty musi być prezes myśląc , ze na tym zyska.
-
19.03.2021
Suche
6