06.04.2021/17:30

Delikatesy Centrum stawiają na transformację cyfrową i ekspansję

W strategii sieci Delikatesy Centrum na ten rok najważniejszymi zaplanowanymi działaniami są: rozwój oferty dla klientów, transformacja cyfrowa (wdrożenie zaawansowanej analityki) oraz ekspansja.

Kluczowymi działaniami w zeszłorocznej aktywności Delikatesów Centrum były: wdrożenie nowej polityki cenowej, przeprowadzenie szeregu promocji i komunikacji, zakończenie Click&Collect w 3 kw. 2020 r., ujednolicenie asortymentu zakończone w 4 kw. 2020 r. oraz rebranding sieci Mila zakończony w 4 kw. 2020 r.

Blisko połowa sprzedaży w sklepach Delikatesy Centrum jest generowane przez użytkowników karty lojalnościowej Delikarta. Na koniec 2020 r. karta miała już 2,2 mln użytkowników.

Zapewne jednym z priorytetów Delikatesów Centrum będzie dalszy rozwój aplikacji mobilnej uruchomionej w 2019 r., która ma obecnie 750 tys. użytkowników. Aplikacja pozwala m.in. śledzić aktualne promocje, aktywować kupony promocyjne, tworzyć listy zakupów, zarejestrować się w programie lojalnościowym, czy znaleźć najbliższy sklep Delikatesy Centrum.

Na koniec grudnia 2020 r. sieć handlu detalicznego Grupy Eurocash obejmowała 1573 małe supermarkety (w tym 967 franczyzowych oraz 606 własnych), spośród których 1545 działa pod marką Delikatesy Centrum. Skąd dwie różne liczby? 26 z pozostałych 28 placówek handlowych to sklepy działające pod szyldem Lewiatan, a prowadzone przez spółkę Partner. Udziały w tej spółce (100 proc.) Eurocash odkupił swego czasu od Asteria Holdingu, którego jednym z udziałowców był Wojciech Kruszewski, wieloletni prezes Lewiatan Holding.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także