26.11.2018/13:49

Delikatesy Centrum wprowadzają własny magazyn kulinarny

Sieć sklepów Delikatesy Centrum wprowadziła własny magazyn kulinarny pt. "Delikatesy". Pierwszy numer pisma, przygotowany przez Valkea Media, koncentruje się tematycznie na "podróży po kulinarnych regionach Polski" oraz na Świętach Bożego Narodzenia.

Magazyn jest dostępny w sklepach sieci Delikatesy Centrum w całej Polsce do wyczerpania zapasów za 1 grosz z Delikartą (karta lojalnościowa sieci) lub w cenie regularnej 4,99 zł.

W premierowym wydaniu magazynu "Delikatesy" dla czytelników przygotowano przepisy na świąteczne i sylwestrowe specjały ze wszystkich regionów Polski, setki świątecznych porad i inspiracji oraz pomysły na desery autorstwa Aniki Ćwiek, finalistki MasterChef Junior. W magazynie znajdują się również kupony rabatowe na przedświąteczne zakupy.

Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażujących treści, realizację sesji zdjęciowych, stworzenie layoutów oraz skład.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Arek 26.11.2018

    Brawo! Na to czekali Franczyzobiorcy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.