20.05.2022/11:38

Delio z Grupy Żabka rusza z kampanią promującą markę jako najszybszy supermarket online

Delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce z Grupy Żabka, właśnie uruchomiła kampanię „Kupuj szybko, żyj wolno”, obejmującą spoty reklamowe i działania outdoor, a także akcję promocyjną.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 21.05.2022

    Karkówka na wagę 28zł/kg, szynka na wagę 33zł/kg, filet z piersi indyka 40zł/kg, jajka ściółkowe M 95gr/szt. Dziękuję, dobranoc.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także