01.01.2022/12:00

Delivery Hero przejmuje Glovo. Trzęsienie ziemi na europejskim i światowym rynku delivery i q-commerce [MAPA]

Firma Delivery Hero i część akcjonariuszy spółki Glovo podpisali dziś porozumienie, na mocy którego niemiecki operator rynku delivery – i dotychczasowy mniejszościowy udziałowiec - obejmie większościowy pakiet akcji hiszpańskiego Glovo. Transakcja może oznaczać głębokie zmiany na rynku delivery i q-commerce w Europie i na świecie. Obie firmy są liderami technologicznymi, a połączenie biznesów może im pomóc w zbudowaniu efektywnych i rentownych rozwiązań m.in. z obszaru logistyki dostaw.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 02.01.2022

    Taka pasja i wizja, że 2 reklamówek nie potrafili dostarczyć albo kradli produkty ci wspaniali rowerzyści zza wschodniej granicy :) Za każdym razem cyrk, braki, coś nie zgadzało, kontaktu tel. zero, mailowego zero, gadanie z botami na czacie, czekanie miesiąc na zwrot kasy. Nie korzystam i nie będę korzystał z Glovo nigdy w życiu po kilku nieudanych podejściach. A nowy niemiecki właściciel niech wykorzysta tę wspaniałą technologię jaką są np. telefony i maile, żeby usprawnić obsługę. O dostawach samochodowych nie wspominając już nawet bo to też całkiem fajna i dość dobrze znana technologia.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także