08.07.2021/20:49

Większość konsumentów nie jest jeszcze gotowa na powrót do restauracji

Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania firmy doradczej Deloitte „Global State of Consumer Tracker” wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, jakie wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają, że nawet po zakończeniu kryzysu epidemicznego nadal będą unikali tłumów. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 12.07.2021

    Skoro tak zmieniły się preferencje, to będę mogła wreszcie spokojnie zjeść coś w pustawych restauracjach i kawiarniach. Handel online raczej nigdy mnie nie zainteresuje, a dostawcy towarów powinni raczej zająć się jakąś sensowniejszą pracą. Kiedyś stanowisko gońca zarezerwowane było dla analfabetów i słusznie traktowane z pogardą. Dziś robi się na siłę gońców z ludzi z wyższym wykształceniem tylko po to, by kilku cwaniaków w Ameryce mogło robić sobie wycieczki w kosmos. Dlatego z mojej strony całe to psrcie na online-handel/usługi kwitowane jest już od wielu lat zdecydowanym bojkotem.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także